Saturday, February 13, 2016

Live Streaming / Siaran Langsung - Piala Sumbangsih 2016 (Johor Darul Ta'zim vs Selangor) 13 Februari 2016

Malam ini, 13 Februari akan berlangsungnya pertemuan JDT vs Selangor untuk aksi Liga Super dan Piala Sumbangsih 2016.
Pasukan Johor Darul Ta’zim (JDT) selaku tuan rumah akan menerima kunjungan pasukan Selangor di Stadium Tan Sri Dato’ Hj Hassan Yunos Larkin. Sepak mula dijadualkan pada pukul 9:00 malam nanti.

Siaran Langsung JDT vs Selangor Piala Sumbangsih 2016
Perlawanan antara JDT vs Selangor dijangkakan sengit kerana kedua-dua pasukan pasti tidak akan melepaskan peluang untuk meraih piala pertama musim 2016 iaitu Piala Sumbangsih.
Untuk anda yang tidak dapat ke stadium, anda boleh menonton perlawanan JDT vs Selangor 13 Februari menerusi link live streaming atau di tonton.com.my
LIVE STREAMING JDT vs SELANGOR PIALA SUMBANGSIH 2016
Stesen Media Prima menerusi saluran TV3 juga akan menyiarkan perlawanan JDT vs Selangor 13 Februari secara live bermula dengan aksi pra perlawanan seawal jam 8:30 malam.
Di atas kertas, pasukan JDT mempunyai kelebihan bermain di hadapan penyokong sendiri dan juga mengikut perkiraan kali terakhir JDT tewas pada Selangor adalah pada tahun 2013 yang lalu. Namun di atas padang, apa sahaja boleh berlaku.
Penyokong kedua-dua pasukan, pasti sudah tidak sabar untuk menyaksikan aksi perlawanan ini malam nanti.
KEPUTUSAN TERKINI JDT vs SELANGOR PIALA SUMBANGSIH 13 FEBRUARI 2016
Anda juga boleh mengikuti keputusan perlawanan JDT vs Selangor yang akan kami kemaskini secara live score di bawah ini sehingga ke wisel penamat.
JDT   vs   Selangor
0                       0      
(9:00 malam)

No comments:

Post a Comment

Connect With Us